2017. október 28., szombat

# Oldal # Ősz

Együtt

Az úgy volt, hogy Anna barátnőm egy nap az egyik csoportban írt egy posztot, hogy tudunk-e mutatni nagy fotós oldalt. Nos, nekem akkor még nem volt, de rögtön úgy éreztem, hogy nekem is kell, mert van egy nem túl régen készült csodálatos fotó a fiammal. 
Miután ez a kedvenc fotóm ezért úgy döntöttem, hogy akkor eljött a pillanat, és készítek egy nagy fotós oldalt. Ehhez nem kell sok minden, pár kivágat, egy két felirat és kész is. Sőt, ha elég gyors vagyok, akkor talán Annát is inspirálhatom. Szerintem az voltam, mert nem volt több elkészíteni egy ilyen oldat, mint fél óra, de csak mert itt is agyon variáltam a levelek helyét 😃
...ja és mondanom sem kell, még mindig 1 kézzel bohóckodok 😊

Íme a kép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter