2017. december 31., vasárnap

# Canvas # Challenge

Igazi kihívás

Nos, egy kihívásra készítettem ezt a vásznat is, de ez tényleg kihívás volt. Amikor megpillantottam a kihívás kiírásához tett képet, azonnal megfogalmazódott bennem, hogy hű! milyen izgalmas feladat és bár a mellékelt fotó nem része a kihívásnak, mégis az mozgatta meg a fantáziámat.
Ahham....mind addig míg neki nem kezdtem. Fura, ha az ember már nem a kedvenc színeivel alkot, mindjárt megakad? szenved? és a végén még utálja is az egészet? Vagy csak én vagyok ezzel így? 😃 Meg sem tudom számolni hány órahosszán keresztül pakolgattam a vászonra le és fel a kiegészítőket, közben meg utáltam az egészet..... hát kiléptem a komfortzónámból rendesen.

Móni barátnőm volt a segítségemre, aki meghallgatta a hisztimet, hogy nem boldogulok 😃 javaslatára elhagytam a fotót, mert bár én ragaszkodtam hozzá, véleménye szerint nem volt rávaló. Már a nem is tudom hányadik óránál tartottam amit rááldoztam, mire elhagytam a fotót és megpróbáltam anélkül alkotni. Az volt a bajom, hogy ahhoz meg a vásznat találtam túl nagynak..... végül hajnali 2-kor otthagytam és lefeküdtem aludni. Tudom, hogy egy alvás sok mindenen segít 😃😃

...és tényleg. Reggel már koránt sem tartottam olyan utálatosnak, majd végül a határidő előtt 2 órával befejeztem az egészet. Nem tudom miért akartam én annyira szenvedni ezzel, de nem vagyok egy feladom típus, így befejeztem. Sőt, talán még a falamra is kiteszem. 😊 No, nem azért mert annyira tetszik, hanem mert legyőztem saját magam 😊😊

Íme a kép

További fotók

   




 A kihívás melyre pedig készült: Scrapki-Wyzwaniowo
Felhasznált anyagok: 7 Dots Studio - Paint Chips kollekció, 49 Market és Dusty Attic virágok, Scrapiniec chipboard.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter