2018. május 14., hétfő

# Snip Art # Vintage

Snip Art - Májusi inspiráció

Ebben a hónapban én voltam a Snip Art-nál a kihívás felelős. Készítettem egy moodboardot, ami nagyon tetszett, de nem gondoltam, hogy feladja a leckét. Jól kitoltam magammal 😃
Egyszerűnek tűnt, de még is megdolgoztatott. Most az újrahasznosítás jegyében dolgoztam. Fogtam egy dobozt, amiben kaptam rendelést és téptem belőle egy darabot. Ez lett az alap.
Ezt átlátszó gessoval lekentem, kicsit pasztáztam a széleit bronzzal. Ezután néhány 7 Dots Studió címkét tettem rá és 3 égő csipit, ami a fő téma volt. Továbbá tartottam a színeket is, csak a fotó sajnos nem adja vissza narancssárga árnyalatokat.

Íme a kész mű

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter